När livet bestämmer besluten.....





Lite av det nya jag gjort. Dessa stjärnor är i size small, 35 X 30 cm
i måtten. Dessa har oxå lite dekorationer runt sig i form av järntråd
med små pärlor och sånt. Stilen är lite ruggad, sliten sådär.

Ja, som jag redan hintat om här på bloggen så har det hänt en del förändringar i mitt liv. En förändring som nu kommer att bli väldigt spännande. En förändring där jag helt och hållet följt mitt hjärta och bestämt mig för att våga lite här i livet.

Jag har valt att lämna mitt arbete som butikschef. Jag har gett det ett halvår och är nöjd och glad över mitt eget beslut. Det är många faktorer som gjort att jag tagit beslutet, det är faktrorer jag inte tänker gå in på mer än så här på bloggen men det var några väldigt avgörande faktorer som gjorde att beslutet inte blev speciellt svårt, after all. Det viktiga är att detta beslut är något som är bra för mig och min familj, det är oxå noga diskuterat fram och tillbaka och jag har haft väldigt kloka människor omkring mig som hjälpt mig i mitt beslut. Detta är något bra, något som gör att vi alla kommer att må bra. När man blir äldre så blir man oxå klokare. Man värdesätter saker så himla annorlunda, värdesätter saker som FAKTISKT ÄR väldigt viktiga! För 10 år sen hade jag nog inte tagit detta beslut, men idag... när jag är klokare så var det ett självklart beslut!

Nu har jag en väldigt spännande tid framför mig. Nu ska jag satsa helhjärtat och jag ser fram emot det!

Så, då vet ni oxå!


Kommentarer
Postat av: ulrica

Lycka till med vad du nu än ska hitta på :).

kram Ulrica

2010-09-12 @ 10:54:20
URL: http://www.fotografulrica.se/blog
Postat av: Agnieszka-2barnsmorsan

Man måste göra det som känns rätt i hjärtat! Ska bli spännande att se vad det är du har hittat på denna gång! ha en fin söndag vännen! kramar

2010-09-12 @ 11:20:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: A

Vilka fina saker du gör!

2010-09-12 @ 22:22:28
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: A

Klickade för tidigt...

Tufft att lämna jobbet, och helt rätt att göra det som känns bra.

Visst prioriterar man annorlunda nu mot för säg 15-20 år sedan.

Fast jag har nog aldrig varit någon "karriärtjej". Jobbar för att leva. ;)

Lycka till med framtiden och dina planer.

2010-09-12 @ 22:24:48
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja.... jag är inte heller någon karriärista. Jag har blivit en mer följa hjärtat människa. Många beslut i mitt liv som tagits av min magkänsla och följa hjärtat har visat sig vara det bästa besluten i mitt liv. Därför kör vi på så... det blir bäst, i slutändan! :)



TACK alla ni!

2010-09-13 @ 08:24:29
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: emma larsson

Jag vill ha en sån där live love laugh! :)

2010-09-16 @ 13:22:40
URL: http://emmalarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! tänkte bara höra vad du haft för typsnitt/mall för bokstäverna på stjärnorna?

Håller på med liknande grejer, fast med bildmontage på målade träplattor. Jagar textschabloner utan större framgång dock :/



Mvh G



[email protected]

2010-09-17 @ 22:01:14
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback