Söndag SO FAR!

>


Bilen med = CHECK, båte på kärran med = CHECK. Allt är riggat och
klart för promenad. Mössan på sniskan oxå!



Mamma & pappa skitsnygga efter promenaden. :)



Sen lyxades det med frukost på fiket DROTT. Lyllos som jag är fick
jag träffa Thedde. Han skulle iväg på golftävling med sponsrade
nya kläder.



Såhär ser fiket ut och har gjort det senaste 100 åren. MEN, det är det
som är lite tjusningen med det hela! Kul... Dock så har själva fikat
och mackorna tappat stinget. Inte lika gott som för nåt år sedan.



Milobebis skulle promt titta ut genom just det där fönstret. Det
passerar både tåg och bussar så det är MYCKET att titta på!



OOOps!!!



Första klunken fanta.....brrrrrr! :)



Mums!! Den här lilla pucken till hamburgare ser helt enorm ut i Milos
händer! Det är en sån liten rackare ni vet. :) Det var jackan på på
Sveriges kallaste Mc Donalds.

Söndagen pågår för fullt. Det blev ingen fika med bloggisarna, jag tror nån högre makt bestämt att det inte skulle bli av idag helt enkelt! VI satsar på nytt datum.

Jaha, nästan hela dagen har gått... det börjar vankas kvällning. Känns inte som vi gjort annat än bara möjlt i oss massa onyttigheter och jag fortsätter tänka på mat. Ni vet vad PMS:en gör med en kvinna. Jo, hon hoppar in i kylen och frossar i allt och det enda hon kan tänka på är vad hon ska äta på! Nu tänker jag på söndagsstek, potatis, gräddsås och vinbärsgelé. Sen ett stort glas rött till det. Åååååh... sen vill jag äta godis efter det samtidigt som jag kollar "Ensam mamma söker". Ja ni hör ju. Man är inte så bra för sig själv såhär dax.

Fasen, jag börjar gilla söndagar oxå. Alltså, vad händer med mig. ÄLSKAR hösten och RÅDIGGAR söndagar. I´m OLD!! Snart har jag rosa spetsgardiner i köket och franslampor i fönstrena oxå!

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Madde K

Tänk att det är såååå j-la kallt på det stället jämt. Det spelar ingen roll om det är sommar eller vinter..jag fryser f-n jämt där. Hur grymt sugen blev jag inte på söndagsstek nu då..kanske får planera in en nästa söndag. Nu är det lite sent. Ha en skön vecka!



Kram

2010-10-03 @ 17:07:25
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Postat av: pezze

mums mums... ;P

gött med hamburgare :P

men gillar han inte fanta eller e det första ggr för honom o smaka på fanta eller ngn annan läsk?!?! :)

Postat av: Nina

Madde: Ellerhur. Inne i fönster rummet där leksakerna är (såklart) är det fasen minusgrader. :( Jag gjorde söndagsstek igår och det blev såååå gott! :))) Satsa till nästa söndag!



Pezze: Han har druckit fanta förut men första klunken är alltid sådär kul att se när han dricker. Man brukar få en rätt kul min! :))

2010-10-04 @ 08:00:01
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Speciellt i choklad blir det för mig (den jobbiga tiden i månaden) haha ;P

2010-10-04 @ 08:07:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback