Morgonstund i bilder



Mina söta krukor på matbordet!



Milos fårskinnstofflor, jättevarma på det kalla morgongolvet.



En yrvaken Milobebis sätter igång med lek direkt!



MIna übersnygga morgontofflor. Varma och jättesköna!



Min ljusslinga i morgonmörkret.



Tjockkatten!



Huuuurrraaaaa, smörgås med massa smöt på!

Så, nu har vi haft vår lilla morgonstund här. Frukost är intagen och nu väntar påklädning och dagis. Jag har hunnit hänga 4 våder oxå. Jaja, vad hittar man inte på när man vaknar halv 5 på morgnarna. Det kommer bli så fint i hans rum. ÅÅÅH, längtar tills det är klart.

Nej, nu måste jag sätta fart, mycket ska hinnas med innan jag sätter mig i tatueringsstolen! Mobilbloggar givetvis därifrån! :) Hoppas ni får en fin dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Mallis in real life

Det gäller att passa på att greja medan man har energi, hur tidigt det än må vara.



Ser så mysigt ut och jag gillar verkligen Milos morgonfrippa.



Ha en fortsatt trevlig onsdag (i höstrusket)



Kram på er

2010-10-27 @ 08:43:46
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Mallis in real life

Glömde säga lycka till med tatueringen idag. Jag är sjukt sugen själv och ska bara få tummen ur arslet. Låt mig säga att tatueringen kommer innefatta Marlon. =)



Puss

2010-10-27 @ 08:45:08
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback