Måndagmorgon!



Kylan är här. Nu blir det till att klä på sig och skydda sig mot kylan.
Vår lya är kall och jag tänder upp en massa ljus nu på morgonen
för att få upp värmen.... tror nämligen inte att hyresvärden dragit på
värmen ännu! BRRR.

NU sitter jag här och väntar på att husbandet ska vakna så jag kan ta min dagliga promenad, jag går med honom en bit till hans arbete för att vända, då har man sällis en bit vilket är riktigt najs. Idag blir det hektisk dag, 2 saker krockar med varandra. Ett möte och Theddes bedömningstid på tandregleringen. Vet inte hur jag ska lösa det hela, får klona mig eller bara avboka mötet. Vi får se....

Det är sviiiiiiiiiiiiiiiiiiiinkallt ute hörrni så ska ni ut, se till att klä er varmt! Usch, nu är kylan här hörrni... NO MeRCy!

Hörs snart igen..... ska ju klargöra vinnaren i min taveltävling idag!

PS: Jävla husbandet som inte får till nåt inlägg då....


Kommentarer
Postat av: Olelsi

Ja fy hundan vad kallt det börjar bli, isande kallt.

Men ortoligt vacker höst vi haft ändå. Här i Hälsingland, skiner solen idag. Färgsprakande färger, typiskt att lilla tösen är febrig idag.

Ha en fin dag!!



Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.

2010-10-11 @ 09:23:54
URL: http://olelsi.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

Ja idag fick vi rota fram vinterjackorna :)

2010-10-11 @ 11:54:53
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: Sondregina

Brilliant site. Cheers.

2011-03-01 @ 08:24:53
URL: http://sondregina.blogstie.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback