Krispigt, kallt, omänskligt morgonpigg!



Taget från vårt köksfönster. Kolla in den krispiga hösthimlen. Aaah!

Himlen är helt rosa här utanför. Det är frost på taken och man kan ana att det är kyligt och friskt i luften. Jag sitter och väntar på att familjen ska vakna så att vi kan bege oss ut på vår promenad. Själv slog jag upp mina blå kl 05.00. Eeeh varför då? Jo, Milobebis vaknade till då och ville ha välling. Den tiden för mig är kritisk att vakna på, svårt att somna om om jag inte är jättetrött och gått och lagt mig sent. Det gjorde jag inte igår utan som den goda frun och sällskapet jag är så snarka jag för fullt innan klockan var 9 framför TV:n :) 

Idag blir det bloggfika i Kallhäll minsann! Cian står för kafferepet med nybakt och hela kittet. :) Ska bli trevligt att få träffa tjejerna igen, det var evigheter sen kan jag lova.

Näej, nu ska jag gå ut och börja slamra lite så dom vaknar... ha en skön söndag! ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback