Glöggmingel




Jag längtar till jag får köpa min första glögg i år. Blossa
har ju haft ett årgångs glögg sedan 2007. I år ser flaskan
ut såhär. X:et står tydligen för det romerska nr: 10. Guld-
färgen kommer av att vi nu byter decennie (eller?) och
smaken är konjak, saffran och lite pomerans och självklart
det klassiska BLOSSA kryddorna! MUMMA tycker jag det
låter som!

Vet inte om ni minns att vi förra året hade en glöggmingel party jag och 2 utav mina vänner. Efter många förfrågningar så kör vi det i år igen tänkte vi. Ska bli jättekul. Därför har jag lite att planera inför det nu då. Det ska massproduceras en hel del grejer. Är du som läsare av min blogg intresserad av att få en inbjudan kan du väl mejla mig Dina uppgifter. Kontaktuppgifter till mig har du här till höger i menyn. Ett jättemysigt tillfälle att shoppa härliga julklappar, framförallt helt unika. Dessutom en mysig kväll med lite gott att äta, gott i glasen och lite härligt umgänge med trevligt folk. Datum är inte klart ännu, möte om det snart dock.  

Det ska bli skoj skoj skoj och massa massa massa och göra för mig! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad trevligt, dricka glögg och köpa julklappar :)



Testa årets glögg ska jag sjlvklart göra men föredrar nog den "vanliga" ändå ;P

2010-10-28 @ 07:51:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback