Advent

Glöggmuggar

Hörrni, i helgen är det dax! I helgen har vi äntligen första advent. Själv har jag bestämt att någon dag i helgen ska njutas i adventstecken. Julpyntet ska fram, jag pyntar inte överdrivet men någon stake och stjärna blir det ju. I vitt då såklart. Ska fylla på det förrådet som sagt. Här ovan ser ni glögg från fantastiska BLOSSA som ska avnjutas med pepparkakor. Varför inte njuta av glöggen i dessa URFINA höganäs glöggmuggar? Sen hittade jag denna fina 7 armade stake på RUSTA.

Synd att jag har så  mycket att stå i, eller synd vore väl SYND och säga. Det är ju mina alster som faller folk i smaken så jag ska absolut inte klaga. Bara det att jag vill pynta, fixa och dona för full hals just idag. Men, jag hinner nog få in det oxå, gäller att vara effektiv som FASEN!

Glöggminglet gick toppen igår, tyvärr så glömde jag ladda batteriet till min kamera så när jag skulle bränna av första fotot dog kameran! Mamma tog några bilder så får jag fatt på dom så lovar jag att delge er. Det blev i alla fall en lyckad kväll som vanligt, och jag hade många intressenter som beställde fina julklappar och även fint till sitt hem. Man blir så glad i själen! Glad att många tycker om det jag tillverkar.

Jaha, idag ska det tillverkas lite till, många beställningar som redan låg och väntade som ska färdigställas. Sen hoppas jag få mig en tur till grannstaden Västerås. Behöver ju som sagt var fylla på pyntet.... ikväll ska jag värma lite glögg, spela lite julmusik och förhoppningsvis njuta av det lilla pyntet jag hinner få upp!

Härliga advent!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har redan tjuvstartat men tomtarna är kvar att plocka fram, jag hoppas jag hinner med det i helgen...har som vanligt ett och annat att stå i ;)



Trevlig helg!

2010-11-26 @ 08:29:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Husbandiotos

Du var skitduktig igår.. love !!



Ja du .. ikväll ska vi mysa satan goddamn.

2010-11-26 @ 09:25:13
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback