Tisdag morgon i bilder















Godmorgon Tisdag. Vi har haft en mysig morgon här hemma med
frukost vid vardagsrumsbordet. Lite THE VOICE på TV:n och så
framdukat med tända ljus och massa gott.

Milobebis är feberfri idag! SÅ SKÖNT. Han hade verkligen feber hela långa dagen igår även om han fick medicin. Han var så himla gnällig och ynklig min lilla bebis och jag kände faktiskt att jag var rätt slut igår kväll. Ärligt så var det faktiskt skönt att lämna hemmet under några timmar igår kväll och träffa tjejerna för planeringsmötet. Lufta huvudet lite. Det blir rätt intensivt med en bebis som är sjuk, det är inte mycket som är kul en sådan dag. Då ställs man på prov som mamma måste jag säga. Tålamodet (som jag inte har) får kämpa 100% för han kan ju verkligen inte rå över att han är sjuk. Det gäller bara att vara en förstående mamma som står ut med gnällandet och finns till hands och kramar på den där sjuka lilla gossen som varken vet ut eller in.

Jag har 1000 idéer i huvudet som jag skulle behöva få börja jobba med. Nu går inte det eftersom Milo inte är 100 ännu. Det måste vänta även om jag är stressad till tänderna att få sätta igång. Men men, så är ju livet. Livet kommer nämligen emellan och det måste man bara ta. Jag får helt enkelt skriva ner allt jag planerar att göra och tillverka och sedan ta tag i det hela när jag får tiden igen. Thedde är på hemmaplan och Elliot hos en kompis. Vi har en lugn dag ännu så länge. Ska väl ta tag i det dagliga plockandet, sen ska det väl börjas förbereda lunch för pappan i familjen.

Detta eviga funderande på mat.... suck!

Kommentarer
Postat av: Juliusmai

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:11:04
URL: http://juliusmai.blog13.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback