Bilderna från ROCKABILLY festen!
















Då delar jag med mig av lite partybilder! Det blev som sagt en otroligt lyckad fest och vi har fått många kommentarer om hur kul alla hade. Då blir man glad i hjärtat... det är sällan vi lite "vuxnare" människor får festa loss, men NÄR vi gör det? Så gör vi det ORDENTLIGT! Det var längesen jag hade såhär kul, längesen jag dansade loss så mycket och längesen jag fick ha så många av mina fina vänner på samma fest!

En lyckad fest med massor massor av bilder. Skulle vilja lägga ut alla men då skulle det nog bli liiiite mycket! Vi har inte fått ett endaste klagomål och festen slutade klockan 2. Då hade vi tappert festat på sen klockan 18. Städningen dagen efter gick inte av för hackor, golvena behövde torkas 3 gånger. Men det var värt allting! Jäklar i min lilla låda vad bra det blev! Denna fest lever man på länge...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul Nina! :)

Tack för att du delar m dig.

Kram garbo

2010-11-17 @ 13:05:46
Postat av: Elin

Tur att det inte var bilder på dagen efter! :-)

Kram

2010-11-17 @ 13:09:58
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: Madde K

Ni ser ut att ha haft grymt roligt :) Kul att träffa dig irl oxå idag. Den blev kanon och jag gissar på att hon kommer bli överlycklig av den.



Kram kram

2010-11-17 @ 19:54:59
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback