Snart klart för fest



Godmorgon därute i stugorna. Här vaknar man upp till fredag och
lite kristallsjuka (igen). Det är kålsvart ute och helgen nalkas med
festligheter.

Nej, har fortfarande inte bokat tid på en öron, näsa, hals klinik för min kristallsjuka. Jag börjar dessutom bli så van vid den. Inatt vaknade jag av att det snurrade till lite. Gick upp i morse och tog en dusch, skulle böja ner huvudet och ta på en handduk på huvudet. Då snurrade det till rejält. Typiskt för min kristallsjuka. Så låter jag bli att titta uppåt och nedåt, rejält alltså, så känner jag mig mest lite vimmelkantig, lite bakfull skulle man kunna säga. Och lite vimmelkantig får jag stå ut med. Men, så småningom ska jag söka hjälp så att jag kanske får bort det en gång för alla. Tror att jag oxå hittat ett samband, stress och illa sovställning = kristallsjuka!

Jaha, matrummet börjar ta form. Det börjar likna ett Rockabilly rum. Igår blåste jag upp över 40 ballonger. Inte jag, för då hade jag svimmat 300 gånger, utan en maskin som jag fick låna. Skitbra maskin, går på 2 röda. Dock så var Milobebis LIVRÄDD för den. Herregud, de första 5 ballongerna bara grät han. Men sen när jag närmade mig 35:e började det bli riktigt kul! :)

Idag fortsätter jag att kitta därinne. Nu ska långbord nummer 2 dukas. Sen känner jag att jag är klar med själva utstyrseln för hemmet. Därefter så är det dax att inhandla allt vi ska äta och dricka, lördagen kommer mest gå i matlagningens tecken! Sen dyker Paulina och hennes Micke upp för att hjälpa till med bar och lite fix. Ja, det blir ingen lugn helg detta, tvärtom, det blir en riktig holabaloooo helg. Men men, så måste det bli, husbandet ska firas rejält! Ja, nu när han äntligen hamnat på rätt sida om strecket, 8 år efter mig. SUCK! :)

Nähä, dax att bränna på en omelett och koka kaffe. Jag köpte CLASSIC kaffe igår. Min pappa kokar det godaste kaffet i världen och han kör på CLASSIC. Nu ska vi se om mitt blir lika gott?! Jag har kört med Gevalia hittills men tycker att det börjat smaka lite för beskt! Vilket kaffe kör ni??

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ha det så roligt i helgen, paaaaaaaarty ;)



Dricker Gevalia, mellanrost ;P

men tycker alltid kaffe är godare borta än hemma, trots att det kan vara samma sort, konstigt det där haha

2010-11-12 @ 08:04:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad kul med fest! Hoppas att den blir kanonlyckad.

Vi dricker Zoegas Presso Tycker att det är det godaste.



Trevlig helg!

2010-11-12 @ 08:56:48
URL: http://johannaslantliv.blogspot.com
Postat av: Madde K

Låter som en rolig helg. Visst kan vi fixa hämtningen på måndag inga problem. Inte för att jag vet vart du bor, men jag kan svänga förbi dig när jag kommer hem från jobbet runt 17,45 tiden om det är ok för dig.



Kram och trevlig helg!

2010-11-12 @ 13:42:35
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback