Lurviga ljusstakar



Jaha, då har återigen min skaparhjärna varit i farten. Igår snickrade
jag ihop dessa "juliga" stakar. Blev tvungen att testa hur hög mysfaktorn
var och det var den måste jag säga. Man blev varm bara av att titta på
dom. Älskar fårull!

Typiskt mig att bege mig till snickarverkstaden för att snickra golv ljusstakar och sedan komma hem med dom här. Fick en idé igår och blev tvungen att testa. Dom blev faktiskt riktigt bra och passar väldigt bra här hemma. Jag har en viss benägenhet att liksom vilja komma på nåt nytt hela tiden, jag går igång på det. Hjärnan brummar skönt av välbehag när jag får sätta tänderna i nya projekt. Så då brummade man ihop ett par lurviga ljusstakar. :)

Idag ska jag dock massframställa lite golvljusstakar. Fick faktiskt ihop en igår så liiiite gjorde jag ju som planerat. Glöggmingel kvällen närmar sig med stormfart då det är tänkt att man ska ha en hel hög med alster klara. Kämpa på... Det är lite mycket nu med allt, 30 årsfesten (ROCKABILLY) är ju på lördag så det gäller att planera med tungan rätt i mun nu.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt att du har massa ideer som du vågar testa :)

Snygga!

2010-11-10 @ 08:50:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: ulrica

Kommer du göra såna här med lurv även upptill och för större variant av värmeljus? I så fall vill jag beställa två stycken :)



KRAM

2010-11-10 @ 11:29:16
Postat av: Nina

Cissi: TACK, ja jag är av den sorten jag! :))



Ulrica: Nej det gör jag nog inte, det kommer bara att finnas i denna variant! KRAM

2010-11-10 @ 16:46:47
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback