LÅG



Ett utav Milobebis favvosysselsättningar. Han ÄLSKAR att få sitta här
och titta på flygplan, tåg, lastbilar, helikoptrar och traktorer.

God förmiddag eller vad man ska säga. Känner mig TOKLÅG. Kan bero både på mens och lite jobbigt med en liten som är sjuk här hemma. Tänk om man kunde byta med dom?! Usch, det är gråare än gråast och alltför många måsten som hänger över mig. Känner nog mest för att lägga oss i sängen under ett täcke och krypa fram i vår när allt bara är ordnat och fixat och våren lyser emot oss.

Nu ska jag ta hand om en lite ledsen bebis som behöver ha sin mamma nära nära idag. Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Ja sjuka barn är inge kul alls :( Hoppas att han piggar på sig snart, och du med för den delen :) Kram

2010-11-01 @ 22:59:45
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Nina

TACK gumman!

2010-11-02 @ 13:44:14
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback