Killar HÖR UPP!








Åh vad jag ÄLSKAR vita rosor. Jag har en sån period just nu och till
min glädje så har jag 2 buketter här hemma för tillfället!

I torsdags när mina tjejkompisar var här så fick jag en jättebukett med vita rosor. Låååångskaftade vita rosor. Jag fick ju även en bukett av husbandet i fredags förra veckan. Den är jättefin fortfarande! Vilken hållbarhet va? Jag har snittat om dom 1 gång bara. Så nu går jag förbi vårt matrum och får ett leende på läpparna varje gång. Det är så vackert med snittblommor och hela rummet blir så annorlunda och vackert av det.

Ni killar som läser min blogg! Spring ut och köp en stor vit bukett till era sambosar/tjejer/fruar idag. Jag lovar, hon kommer bli så glad och så blire säkert lite mer raj raj! :))

Kommentarer
Postat av: jama

Jag ska säga till min Mr M att han ska läsa din blogg idag tror jag ;)



Klart vi tjejer vill ha blommor!! Jag tillhör skaran som i stort sett aldrig får det.



Kram

2010-11-07 @ 16:48:24
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Verkligen en härlig blogg du har:)!

2010-11-07 @ 18:17:10
URL: http://hossophie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback