Efter en hård arbetsdag har jag äntligen s...

img_0267 (MMS)

Efter en hård arbetsdag har jag äntligen sjunkit ner i soffan. Jag och Milobebis har tagit ett bad, vi har ätit (jätteäckliga) chevapcici med sallad och sen har jag googlat lite igen. Ja på Milobebis nätter. Hittade en jättebra tråd på familjeliv där sånt diskuterades. Otroligt skönt att höra att vi inte är ensamma! Ikväll ska vi prova havrevälling istället för fullkorn. Det hade många provat och märkt stor skillnad på sömn. Den här vällingen åt Milo som mini, och en flaska har precis åkt ner. Håller ni lite tummar för oss ikväll är ni snälla?! Ni som orkar vara vakna..... DHW och Cougar Town ikväll!


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Hellooo



Så gott du har det, hoppas du får sitta på rumpan riktigt länge :-)



Usch usch när de små inte sover ordentligt..har Milo aldrig sovit bra?



sv:bodyn med lussekatter finns hos Lindex, du får kuta dit i morrn ;-)



KRAMISAR

2010-11-23 @ 20:26:57
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Just det,

jag minns tyvärr inte riktigt vilka storlekar,

lindex har en hemsida på nätet, kanske finns bodyn med där :-)

2010-11-23 @ 20:28:07
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Elin

Det finns även tröjor med lussekattstrycet på till barn med lite större storlekar.

Kram

2010-11-24 @ 08:58:29
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback