Den grå dagen fortsätter när jag läser i A...

img_0174 (MMS)

Den grå dagen fortsätter när jag läser i Aftonbladet. Lily Allen förlorade sin lilla bebis i torsdags morse. Hon var gravid i sjätte månaden och hade fått magsmärtor. Mer kan man inte läsa... Usch!!! Det är hennes andra missfall. Jag vet hur det känns att få missfall, däremot är jag glad att jag inte behövt känna hur det känns så sent i graviditeten. Jag lider med henne! Det måste vara en oerhörd tragedi! Hoppas hon finner styrkan igen....


Kommentarer
Postat av: Madde K

Usch och fy, jag vet oxå hur det känns. Har inte heller dock gått så långt men jag tyckte att det räckte endå. Har precis suttit och läst lite gamla inlägg och upptäckt att Bianca är född 1 dag före Milo. Den 3:e dec 2009, så jag gissar att vi låg på Ackis samtidigt :)



Kram kram

2010-11-01 @ 19:58:07
URL: http://4aifamiljen.blogspot.com/
Postat av: jama

Nämen fy faaaan asså. Nä man vill verkligen inte fortsätta läsa, stackars stackars.



Igår kväll satt jag (återigen) o läste bloggar med cancersjuka barn. Usch jag mådde så dåligt att jag nästan ville kräkas! Vet inte varför jag fortsätter läsa då! Blir helt paralyserad på nå vis.



Nä man får härda ut, trotsiga barn = friska hälsosamma barn sägs det ju. Även om man sliter sitt hår o kryper ur sitt skinn nästan emellanåt. Men kärleken till sitt barn - näe det finns inget starkare!!



Kram.

2010-11-01 @ 20:19:23
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Cissi

Missfall är en fruktansvärt sak att gå igonom och så seeeeent är rena mardrömmen :(

2010-11-02 @ 10:19:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madde K

Menade ju att hon är född 2008, inte 2009 :)

2010-11-02 @ 11:43:03
Postat av: Nina

Madde: Ja jag kom till Ackis kl halv 2 natten till den fjärde så då måste vi ju ha varit där samtidigt. Hihi... du ser vad världen är liten! :)) Bianca, vet du att Thedde skulle ha hetat det om han blivit en tjej! :)))



Jama: Jag är likadan, läser om sånt som jag mår så dåligt av men kan inte sluta. Samtidigt kan jag tycka att det är bra att läsa, att man inte skjuter ifrån sig det som faktiskt händer omkring oss. KRAM



Ciss: Ja, jag fattar inte. Det måste vara fruktansvärt! Stackars stackars henne!!! :(((



2010-11-02 @ 13:43:21
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback