Sandalväder minsann. I morse när man tog p...

imag0202 (MMS)

Sandalväder minsann. I morse när man tog på sig dom kändes det sådär måste jag säga, men nu vet jag att jag gjorde rätt. Hot as hell idag ju.... Jo, jag kände mig ju lite ledsen igår. Kan tyckas lite slarvigt men så är det. Jag kommer från ett hem där födelsedagar och andra dagar att fira är viktiga. Mamma har alltid varit väldigt noga med frukost på sängen när vi ungar eller pappa fyllt år, samma med farsdag. När jag sen flyttade hemifrån så har jag alltid fått ett samtal på morgonen på födelsedagar och sånt. Detta har då följt med mig och jag är lika noga med samtal och frukost på sängen. Jag fick inge frukost på sängen, inte heller nåt samtal på morgonen från barnen.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback