Nu är vi i den NYA LYAN!



Här inne sitter jag nu och bloggar. Jag sitter på en stol med laptopen på
bänken till vänster.


Allt är upp och ner här hemma. Känns konstigt att säga hemma faktiskt. Det känns inte så just nu men det kommer. Inget känns som hemma förrän man är klar. Just nu ser det ut som ett SKÄMT! På riktigt alltså... det är frejer överallt och allt känns som ett enda stort kaos.

Imorgon är en ny dag och då tar vi tag i det hela. Just nu är jag så trött så jag typ vill falla ihop och bara lägga mig på golvet och somna. Vi fick massa hjälp av nära och kära som tur är, annars hade jag väl hållt på än. Det är inte liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite grejer man har, man tror att man har minimalt och enkelt hemma men sen visar det sig att det finns undangömda grejer som skulle räcka till alla invånare i arvidsjaur. Shit vad kämpigt alltså. Men nu är vi i alla fall här.

Milo var lite svår att natta, han känner väl av att nåt inte stämmer. Stora pojkarna är oxå lite förvirrade.... men mamma Nina pratar med sin allra bästa "lugnande mamma" röst och säger att allt kommer att bli bra så fort vi alla landat och alla pinaler står på sina platser.

Det blir finfint det här.....

Men nu ska jag bädda lite sängar åt de stora grabbsen, ta en bärs och stupa i säng.

Hörs imorn mina hjärta! ♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon!

Idag regnar det så jag hoppas ni vaknar upp med lite energi och kan få lite uppackat och börja komma iordning.

Tror ni kommer få det jättemysigt för lägenheten har ju verkligen charm.

Så även familjen som ska husera under detta tak :)



Kram

Garbo

2010-05-23 @ 08:54:26
Postat av: nina

Ja...har väl sovit bättre men det är bara att bita ihop och köra på. Det kommer bli så bra till slut... kram gumman och hur mår vovven?

2010-05-23 @ 11:36:29
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Just nu väntar vi på att dom ska ringa o avlägga nattens /f.m rapport,igår var hon pigg men blodvärdena hade sjunkit från 15 till 11 och i normala fall ska dom ligga på 35,hon hade 19 när vi åkte in i tisdags kväll.

Under 10 ska dom inte ligga då blir det riktigt kritiskt!

Eftersom dom inte ringt inatt så har i allafall läget inte förändrats till det sämre så vi väntar och håller tummarna...

Det e snudd på outhärdligt att bara gå o vänta,var gång telefon ringer pulsstegring!!!

Inte kan vi hälsa på heller då hon kommer bli upprörd då vi åker ifrån henne...:(

Suck det här önskar jag ingen...

Men jag har sagt att hon ska kämpa!

Hon är stark som tur är.



Kram

Garbo

2010-05-23 @ 12:24:15
Postat av: Nina

Lilla hjärtat vad hon kämpar. Men det låter ju helt klart som att hon är seg och inte ger upp i första taget.



Håller massor med tummar för henne! ♥



KRAM

2010-05-23 @ 20:45:59
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback