Hörni! Har ni tagit er en titt på era ben?...

dsc04320 (MMS)

Hörni! Har ni tagit er en titt på era ben? Själv fick jag lite inspiration efter mitt inlägg om INGEN TID. Idag har jag köpt på mig lite fix. Jag har precis vaxat benen,AJ! Nu är de bara raka under armar,muff och vaxa lite mustasch. Nog för att jag stödjer mustaschkampen men...jag har lite mustaschstrån som är mörka (tror inte jag är ensam) och har haft sen jag var liten. Blev retad av klassens snyggaste kille för de i några dagar,det resulterade i en sönderbränd överläpp pga hårborttagningsmedel som satt för länge! Sen dess vaxar jag;-) Imorn ska jag ha lite egentid,ritsch ratsch... Ni håller väl tummar på lördag?


Kommentarer
Postat av: Cian

Jo tyvärr så är jag fullt medveten om benen och dess fina behåring :(



Vad rekommenderar du?

Vax man stryker på själv,veet eller epilator? Jag tror fan jag prövat allt och är beredd att köra laser för att bli av med chewbacca-stuket!



pöss söt!



2010-05-07 @ 08:02:52
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Mallis - gravid i vecka 41

Jag får väl ta hand om ben och muff efter förlossning. Gör så gott jag kan nu, men det är inte helt lätt. ;)



Klart vi håller tummarna på lördag.



P&K

2010-05-07 @ 08:19:02
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: jama

Haha, ja du, här är en till som skulle behöva göra nåt.

Min 3-åriga dotter säger att mina ben är taggiga!!

Men vaxa, själv, vågar man det? Och the överläpp, jadu den skulle nog inte må dåligt av en vaxning kanske. Men växer det inte ut o blir grövre sen..? eller är det bara en myt?



Hållar tummar för lördan!! Spännande.



Trevlig helg!

2010-05-07 @ 09:41:53
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: pangis

Ja du raring, jag tillhör dom få men lyckliga som är helt naturligt befriad från hår på benen, knappt ett fjun:-) Inget jag är ledsen över vill jag säga..:-) Trevlig helg!

2010-05-07 @ 11:45:35
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kör hyvel m aloe vera funkar på mig :)

Garbo

2010-05-07 @ 22:57:06
Postat av: Nina

Cian: Jag tror mest på varmt vax som man stryker på. Dessa jag köpte nu var väl sådär, ska faktiskt testa och värma dom i micron litegrand nästa gång, tror att dom tar bort mer då! Men jag röstar på varmt vax!



Malliz: Hihi... jag veeeeeeeeeeeeeet, jag hade det likadant. Jag såg inte ens min muff på ett halvår så det fick liksom bli som det blev med det då! Håller tummar för dig oxå...MARLON kom uuuuuuuuuuut nuuuuuuuuu!!! Puss (visst var det Marlon va?)



Jama: Hahaha, taggiga ja.... men vax är så jäkla bra så för det känns som håren blir färre på nåt sätt! :)



Pangis: VA???????? Fy farao så avis jag blir.... och va fint med såna ben! Mina är liksom svartprickiga för jämnan :(



Garbo: Jaaa, den funkar faktiskt bra!! :) Har testat ett flertal gånger... :)

2010-05-08 @ 07:00:35
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback