Godmorgon världen! Här sitter vi nyduschad...

imag0171 (MMS)

Godmorgon världen! Här sitter vi nyduschade och myser, milo är verkligen såååå söt med sin lilla badcape. Jag har vart på en riktigt tuff powerwalk på morgonen,benen värker nu. Milo är fortfarande prickig och kommer inte gå på dagis på hela veckan. Återstår att se om jag vabbar hela veckan,husbandet kan inte vara hemma alls då dom är en kort på jobbet.... Varför drabbas man av dåligt samvete när man är HEMMA? Jag vill inte ha det....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ni drabbas då oxå ideligen av sjukdomar och stressen som blir vem som ska va hemma.

Jag satt på nätet igår och letade info ang ditt onda men fick en blackout e så mkt att tänka på nu :(

Tänkte om det var samma som mig du vet inflammation i revbensbråsket?



Krya på er nu,själv ska jag in m Gibbe som har feber och sen invänta svaret ang Greta,kommer bli en tuff dag.

Kram

Garbo

2010-05-26 @ 08:13:52
Postat av: nina

Garbo: Tänker på er!!! Ja...men det låter ju logiskt det där med revbens brosk... måste googla! Kramar

2010-05-26 @ 08:29:57
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback