Åh,lady gaga skulle va häftigt att se. Hon...

dsc04311 (MMS)

Åh,lady gaga skulle va häftigt att se. Hon kommer till sverige på fredag! Själv har jag avslutning med innebandyn. Annars då? Dagen har startat som vanligt,lite hysteri men oxå glädjen av att få se Milo på sitt allra bästa morgonhumör. När han bränner av sitt finaste leende och kisar med sina morgontrötta ögon så smälter jag fullständigt! I morse var alla barn glada...dom morgnarna är inte tokiga alls. Nu försöka sova lite på bussen. Puss och ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Lady Gaga gör ju många sköna låtar måste jagsäga men vet inte om hon låter så bra live. Inbillar mig att hennes musik inte blir så bra live men kanske har fel. Nä, jag spar mina pengar till Uffe eller Winnerbäck istället jag :)



Har inte läst på ett tag men ska läsa ikapp nu o har tagit bort mitt lösen på bloggen kan jag meddela men du hade nog fått det, jaja, ha det!

2010-05-05 @ 11:40:40
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: jama

Jag ska diiiiiiit!!



Blev bestämt idag, på jobbet. Jag o två andra babes!!

Ihhhhhh...najs värre va!

2010-05-06 @ 15:05:38
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: A

Jag var DÄR!!! Så fantastiskt bra var hon!!!

Till Mattias här ovan: Helt tvärtom! Hennes låtar var sååå mycket bättre live. Framträdandet, showen var outstanding. Och vilken sångröst hon har!

Det kommer inte riktigt fram när man hör hennes låtar på radio/skiva/tv, men live! Vilken pipa!



Om ni får möjlighet någon annan gång - SE HENNE!

2010-05-09 @ 08:44:15
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback