SNOWING again!

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ...

...ämen på riktigt nu?! Är det sant det här eller? Nu trodde man ju nånstans att det var dax. Det skulle börja droppa ordentligt, det skulle börja kvittra fint och framförallt sluta snöa. Men neheee... nej för helvete. Vi drar in ett av de värsta snövädren vi sett såhär första dagen på mars månad.

Fy fan så less jag blir! På riktigt less... det här suuuuger!

MEN... det man ska komma ihåg att det är vackert. Riktigt riktigt vackert kan det vara.... men ibland kan även det vackra liksom fylla en till bredden. Helst när det viner runt öronen, det blåser innanför jackan, man fryyyser ända in i märgen. Ja, då kan t.o.m det vackra kännas fult till slut!



Kommentarer
Postat av: A

Kan bara hålla med! Visst är det vackert med snö och helst sol. Men nu får det f-n räcka! Det behöver ju inte komma mer dag efter dag. Vi (eller rättare sagt Mannen) vet snart inte vart han ska göra av snön som han måste skotta undan...

Nä, jag vill nog ha vår nu. Tunnare kläder. Slippa vantar, mössa, stövlar, tjockjacka...

2010-03-01 @ 22:23:22
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Nina

a: ellerhuuuuuur? Vår hög på gården är lika hög som jag är lång. Nu är inte jag så lång men ändå...



Jag längtar efter att få bara barfota i mina converse, att det räcker med bara en lite tjockare kofta... men det ser ut att vara länge kvar till dess!

2010-03-02 @ 06:09:48
URL: http://http.//niiinis.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback