När man misslyckats med BUS!

Godmorgon onsdag....

... vi är i mitten av veckan och snart stundar en underbar påsk. Jag jobbar långfredag sen tar jag långledigt i några dagar. Ska bli väldigt skönt måste jag säga. Det behöver vi. Vi är spända på hur det ska gå med huset, budgivningen har kommit igång. Vi får se hur det slutar.

Jo...jag har misslyckats lite med min brun utan sol. Tänkte jag skulle visa er skräckexempel på det.





Vet inte hur bra det syns på bilden men det är SNORBRUNT.... verkligen Malaysia brunt.... 5 veckor malaysia brun. Sen att jag missat lite här och där gör inte saken bättre.

FACIT: Man ska inte ha på det när det är mörkt och man är trött och tycker att man missar lite här och där!

Nu ska jag dra och jobba!

Puss och ha en fin dag!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback