Inget kul att visa just nu!

0-6f3f7cef867173bc08257596b35a4ea3.png

Jaha...den här bilden låg i min telefon, det är inte var jag befinner mig nu. Jag sitter på tåget. Det känns dock som att bilder på tidningen kupe och bilder tagna ut i luften från mitt tågfönster är lite BORING! Igår hade vi en riktig "slöa sönder sig i soffan" dag! Vi gjorde precis ingenting,det var ett måste då vi båda är helt utpumpade. Det är mycket nu. DET ÄR MYCKET NU!! Ja,det ÄR det. Men vafan,det ÄR bara borra ner skallen och köra järnet. Snart är man färdigintroducerad och får börja jobba i sin egen butik, snart är förhoppningsvis huset sålt, snart känns de ok att lämna bebis på dagis (eller?), snart kanske jag kan mysa med husbandet på nån fin restaurang. Snart snart snart...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback