Hollywoodfruar....




Maria Montazami min lilla PUPPA vad du är skön! HAHAHAHAHA..... Var det någon som såg på avsnittet igår?? Hon har närmare 90 tofsar...(eller tassels som hon föredrar att kalla dom eftersom det låter lite mer exklusivt då) i sitt hem. Dom ligger på borden, dom hänger på skåpluckor och dom sitter på alla dessa kuddar hon fyllt sitt hem med!

Nää... skönare brutta får man leta efter.

Dom andra bruttorna har jag inte fått någon pejl på men kan inte annat säga att dom ÄÄÄR väl sköna. Va? Snacka om att leva i en värld som dom verkar ha format helt efter egen intelligens, efter egna visioner och framförallt efter "i couldnt care less" vad ni andra tycker värld. Jag tycker fan det är befriande. FAN vad gött.... MER Hollywoodfruar åt folket!!!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej Niinis!! Jag håller med dig...skönare brutta får man leta efter......de andra verkar lite...hm...fjolliga.

Kollar in min blogg...har något kul åt dig där:)



Och please...håll tummarna för i kväll ställer jag mig på vågen

Kramizz

2010-03-09 @ 11:54:06
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: husbandet

DU är min lilla montezami där hemma... Berätta om dina rosetter by the way :)

2010-03-09 @ 12:42:53
Postat av: Fru P

Jag asdiggar både henne o fru Anka. Tycker de är assköna o myser när jag tittar o lyssnar på dem :-)



En av tanterna som är med denna säsong är moster till en av mina närmaste kollegor. Det = riktigt coolt.



Puss.

2010-03-10 @ 21:04:36
URL: http://pendelilska.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback