Helgen närmar sig!

Godmorgon härliga fredag! Vädret bjuder väl inte på något fantastiskt denna morgon men det får räcka med att vi nått till fredagen. Det räcker för mig. Idag ska jag köpa en fin bukett och smycka mitt hem med, imorgon är det visning och vi har massor att göra som  jag kommer få kasta mig på när jag väl kommer hem från jobbet!

Idag är sista dagen för mig på detta KICKS och denna introduktion. På måndag ska jag vidare till KICKS i globen. Där ska jag bli en klippa på pappersarbetet med Marita i spetsen. Veckan därpå landar jag i min egen butik och får 3 dagar med den tidigare butikschefen. Sen kör jag "ALL BY MY SELF". Jag har haft äran att träffa "mina tjejer" i butiken, det kändes kanon och jag ville bara krama om dom allihop! Härliga tjejer.... Sen är min butik STOOOR! Hihihi... kul kul!

Nu ska jag sätta igång att göra mig i ordning. Det gäller att piffa till sig.... idag är det barnbidrag och säkert mycket folk i butiken! Själv har jag nu blivit smittad av samma hosta som Milobebis har, han är fortfarande hemma med husbandet. Tips på huskurer för hosta? Vill inte hosta ner kunderna idag...

PUSS på er alla och hoppas ni får en fin helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Ewa

Hejsan!! Vill önska dig en trevlig helg. Tänkte köpa den mascaran som du rekommenderar :) Kramizz Ewa

2010-03-19 @ 11:56:48
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: Garbo

Underbara Ninis ha en fin helg nu!

man uppskattar verkligen helgen mera nu när man kan räkna ner till fredag o ledigt :)



Kram! <3

2010-03-19 @ 18:42:35
Postat av: Alexandra

Ha en underbar helg nu !

Efter en vecka full av nya intryck så tror jag du kommer njuta ännu mer av helgen än vanligt!:-)



Puss o Kram

2010-03-19 @ 20:58:20
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Malla

Men va fan..



Jag bor ju next to Globen!



Kommer in och tjingelingar någon dag!



Pok



Malladrarmedkompisarnabralla

2010-03-20 @ 21:48:30
URL: http://www.desperatenotwives.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback