Festbilder

Hemma från jobbet nu, verkligheten har så smått startat. Ja den där med att vara ansvarig för en butik. Just nu känns det nästan overkligt att man ska kunna allt och lära sig. MEN, jag vet ju att det så småningom kommer ramla ner små poletter och slutligen sitta som ett rinnande vatten. Där är jag inte riktigt än. Imorn är sista dagen för mig och den fd butikschefen att ta farväl och fr o m torsdag kör jag solo! Tisdag nästa vecka har jag mitt första personalmöte. Spännande och givetvis lite läskigt. MEN MEN... VI HOPPAS PÅ DET BÄSTA!

Nu lägger jag i alla fall ut bilderna från rockfesten i helgen! Vi hade såååå jäkla kuul! Det var verkligen en skitkul fest, jag älskar när det blir så! Då känns det värt att ha lite ont i huvudet dagen efter.

NAGLARNA..... TOPPBETYG! Lagom långa, lagom tunna och ser äkta ut! Testa vettja... jag har dom fortfarande! Jag har haft på brun utan sol på händerna... nu ser det lite kul ut för man kan tro att jag badat i skiten. Lägger in en bild på det sen! :)

Lite förkula hos husbandets bror och sambo





Självaste födelsedagsbarnet. Schysst rock-outfit!



Det blev nåt av mina favoriter, MUSIKTÄVLING. Och vicket jäkla draaaaaaag det blev till slut! Sånt jäkla drag så Peson (som han som fyller år heter) spräckte brallerna!!! :)








Det var det... nu ska jag äta, sen åker vi iväg och tittar på vår blivande lägenhet igen och han som äger huset!

Kommentarer
Postat av: ida

söt blogg :)

2010-03-30 @ 20:55:27
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback