Bilder från tjejfesten i lördags!!

Glömde ju kameran i lördags på den däringa tjejfesten!!! :( TALANGLÖST...som fan, men idag blev jag glad när det dök upp lite kul bilder på fejjan!

Vicken jäkla fest det blev hörrni! HUUULABALUUUU!!! Det var längesen vi festade loss på det där sättet. Det blev hoppa/dansa/sjunga fest. Spotify är bra skit en sån kväll.... Allt från hårdrock-80 tal skrek det från högtalarna!

Jag dansar i soffan!! ☺




Helena och jag shakear loss. Kolla mig i bakgrunden.... eeeeh, GRÄNS!!!




Jag och Kattis blir ju så kärvänliga när vi får lite innanför VÄSTEN!!! ♥




Här vet jag inte riktigt..... men vi dansar och jag visar ett flertalet moves man kan använda sig utav på dansgolvet. Jag tror att jag hamnar i en form av trans.... HAHAHAHA!! Ja jäklar i min lilla låda!




Bea och jag ♥





Bea on FIIIIRE!!!




Lite hårproblem blev det men det löste sig bra det med!!!




När inte groggen räckte så fick blomvattnet ersätta!




Posedone of course när det är tjejferre!!!




Sen fick trollet vara med på några av bilderna. Det finns fler med trollet med men jag tror att det blev mest censur på dom!! :)




Piuuuh... ja vad går upp emot en riktig jäkla tjejfest?!?! Inte mycket skulle jag vilja säga.... vi hade såååå kuuuuul!!! Söndagen var vi nog alla lite trötta i mössan men det var det värt!!!








Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback