Ny doft för oss kvinnor!

Glömde nästan....Igår var jag ju på en morgonkurs som jag berättade om. Det var Lancome, Biotherm och Giorgio Armani som visade sina nyheter för hösten. Kan bara avslöja att det blir massor med härliga produkter!!! Biotherms nya produkt kommer bli något av WOOOOOOW kan jag avslöja. Jag kommer givetvis hojta till om det här på min blogg när det är dax.

Så länge kan jag rekommendera en farligt fräsch doft från Giorgio Armani som är helt ny. Jag tillhör gruppen som gillar lite tyngre dofter, dock så är det lite najs att bära en fräsch doft dagtid, helst när det är sommar. Då är den här gudomlig. Jag har den själv!

ACQUA DI GIOIA



Modellen för just denna doft är inte så tokig hon heller!!!
Nästan lite AVATAR över henne va?





Dofta och njut!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback