Off to ÖLAND!!









Idag var en stor dag för Elliot. Han har äntligen fått köpa sin system-
kamera. Han har sparat pengar och , *harkel*,  tjatat som HELVETET
själv om en systemkamera. Igår fick han äntligen ihop sina pengar
och köpte utav en tjej på blocket. Det är en NIKON och den verkar
alldeles utmärkt.
Titta så fina bilder vi tog på Milobebis igår....

Jaha, idag har vi då kommit fram till dagen då vi åker till Öland. Vädret suuuuuuuger afrikansk elefantpung i vanlig ordning när man ska ge sig ut på färd. Men, jag ska försöka att inte hänga upp mig på det alldeles för mycket. Man förstör ju hela känslan då....

Grabbarna är fortfarande hos sin pappa men är på väg hit. Deras grejer står färdigpackade, våra oxå i stort sett. Kvar här hemma är lite undanplock, en dusch och den sista kollen att allt är OK för färd. Jag ska oxå ta en dusch. En "gratis" sådan. När man bor på camping kostar det oftast att duscha.... :) Den vi ska till nu är redan betald i förskott, bara självaste korten som ska hämtas ut. Det är livet på en camping det...

Vår hall är belamrad med grejer. Det är grejer från tak till golv typ. Vagn, kläder, leksaker, blöjor, skor, välling och så våra goda humör som tar en hel del plats! HAHA... klämkäckt va? Fy fan nu är det bara träningsoverallerna, magväskorna och foppatoppflorna i glada färger som saknas för att vi ska fylla kriterier för TRAILORTRASH family! Vi är inte långt ifrån ska jag säga.

Nähä...hoppas ni andra får en fin vecka. Datan följer med, (för husfridens skull ska jag på vägen skapa ett dataschema) så ni hänger givetvis med på vår semester.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska inte haka upp dig på vädret! Det är ju skönt att åka bil i detta väder och så ska det bli bättre väder i veckan, så ni kommer att få en kanon semester med camping :) Kram

2010-07-26 @ 10:06:30
Postat av: ulrica

Ha en underbar semester!!!

Fotografen är ju nyfiken nu.. vad har Elliot köpt för modell? Att det blev en Nikon är ju solklart, det finns ju liksom inte något annat alternativ men :).. jag måste ju få veta vilken modell!



Vem vet, jag kanske har min nästa assistent i Elliot :)

Kram

2010-07-26 @ 11:25:22
URL: http://www.fotografulrica.se/blog
Postat av: nina

Malin: ja helt sant!! Skönt bilåkarväder..



Ulle: Hihi, jaaaa vem vet ;-) Det är en Nikon D40

2010-07-26 @ 11:34:15
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback