TUPPLUR


Rullgardinen TUPPLUR från IKEA.

Jag håller på att gå åt av solen jag vaknar med rakt i ansiktet. Vi har persienner men dom släpper ju in massor av ljus och glipor. Nu när man har lite sovmorgnar så kan det ju vara skapligt skönt att slippa få solen i ögonen när man ska försöka sjusova!

(Trodde ärligt talat inte att jag skulle säga sjusova de närmaste 15 åren med tanke på vår bebis Milo :))

Den här rullgardinen är TOP OF THE LINE på att få det svart i rummet. Den är inte särskilt dyr heller.... Milobebis har två såna här i sitt rum för att få det svart och svalt. Den håller värmen ute under dagarna oxå. Så får se om jag får med mig husbandet till IKEA för att köpa en till vårt sovrum oxå.

Kommentarer
Postat av: jama

De där är skitbra! Och vill man ha det extra mörkt ska man välja de svarta, de har vi i sonens rum o funderar på att byta ut vår till en svart oxå.



Tjing!

2010-07-16 @ 11:18:55
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det är sant.... men jag är ju en VIT succer!! :) Allt ska helst vara vitt... men för svarthetens skull kanske! :)



Puss♥

2010-07-16 @ 11:44:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback