POWERWALK



Såna här powerwalk skor har jag fast mina är gröna där dessa är oranga. Jag tror att jag
faktiskt fått tag på de bästa skorna man kan ha! Har aldrig haft ett par så sköna och
behagliga skor. Det är egentligen ett par joggingskor men killen i sportaffären sa att det
var kanon som powerwalkskor då dessa har såna braiga luftkuddar i hälarna. MEN.... dom
är såklart lite dyra. 1500 kr kostar dom, dock så var mina på halva priset just den dagen!
Ibland har man tuuuuuuuur! :)
Dom heter Nike Air Zoom Vomero 2+ ifall nu någon ville veta det!

Tillbaka efter en ruskigt behaglig promenad. Ok, lite klibbigt och fuktigt var det i luften men inget solgassande vilket gjorde det hela lite skönare. Jag ÄLSKAR att krypa upp ur sängen när hela familjen ligger och sover, klä på sig och smyga ut på mina promenader. Idag var det lite annorlunda dock.... Idag möttes jag inte av Milo i dörren när jag kom tillbaka. Varför då?

HAN SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!

Alltså fattar ni? Han har aldrig sovit såhär länge!!!! Han somnade om efter en flarra välling i morse och sover liksom än! Jag fattar inte. Troligtvis är han helt slut av värmen och han sov bara en gång igår på dagen, han behöver mycket sömn i den här värmen så gårdagen blev nog lite väl tuff vilket gjorde att han snarka länge.

Nä nu har jag gjort min plankan här på morgon (magträning), nu ska jag sätta igång med frukosten som idag bestär av: Turkisk Youghurt, hackade sötmandlar, hackade hasselnötter, kokosflingor och jordgubbar, till det 2 ägg och en stor kopp kaffe! MUMMA!!!

Kommentarer
Postat av: jama

Perfekt med tips då detta är PRECIS vad jag ska inhandla. Ett par bra promenad/löparskor. Ska banne mig sätta igång o röra på fläsket. Behövs verkligen. Har noll kondis och degen runt magen blir inte mindre. Svårt o komma igång bara, särskilt i denna värme!!!



Ska helt klart spana in dessa!!



HA de

2010-07-14 @ 20:41:25
URL: http://jama.blogg.se/
Postat av: Nina

Jama: Är värda varenda spänn! Vet du vad som är så fix med dom oxå! Tyget uppepå är ett slags nät-tyg, och det tyget ANDAS. Så man svettas typ aldrig i dom....



KÖP DOM!!! :)

2010-07-15 @ 09:24:32
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback