Det stora MATRUMMET!











Då var det stora matrummet klart, rummet är allt som allt ca: 12 meter X 6 meter, det är gigantiskt.
Jag älskar rummet och nu har jag äntligen fått det färdigt. Skåpet ska fortfarande få sig en strukning
med penseln och kanske att vi ska hitta nån beslysning ovanför matbordet. Jag kommer att ändra om
detta rum 1000 gånger till, tro mig! :) Just nu är accentfärg LILA!! (SORRY FÖR DET USLA BILDERNA MIN LUR TAR, KAMERAN ÄR HOS EN KOMPIS! LÄNGTAR EFTER DEN.....)

FÖRE: (en del skillnad är det ju faktiskt!)




Kommentarer
Postat av: ulrica

Vad fint det blir när du fixar och trixar... önskar jag tjänade lika bra som er så man hade råd att göra om lite hemma..

2010-07-20 @ 14:40:51
Postat av: Anonym

Wow.. Va fint ni har fått det. Hoppas att ni trivs och får en skön hemkänsla, annars kan man ju som sagt möblera om lite ;)

2010-07-20 @ 15:47:45
Postat av: nina

Ulle: Kan säga att det här vardagsrummet inte kostat många kr att göra om! Vi har betalt färg till möblerna ca: 300 kr. Duk (iittala) 45 kr REA, ljuslyktor (iittala kiwi) 69 kr/st, ljuslykta (iittala) en gåva, uppläggningsfat (höganäs) 45 kr REA. Överlasta till soffan (Ikea) 69 kr FYNDIS. Lila gardiner (IKEA) 79 kr. Färg till väggarna bekostade hyresvärden. ALLT annat är gammalt som jag har redan.... så nytt matrum för drygt 650 kr. Grej

en är att gör man mycket själv så kommer man billigt undan... hihi.



2010-07-20 @ 16:11:44
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Madde K

Superfint! Själv har jag precis hittat en gammal köpmannadisk hemma hos min mamma som har fått sig en makeover..nu står den på tork och kommer hit på torsdag. Hoppas att den kommer att bli snygg i hallen, annars får jag byta färg. Med lite färg kan man komma långt :)

2010-07-20 @ 19:36:29
URL: http://http//4aifamiljen.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hej! Ramlade in på din blogg vilket var tur för jag ler hela tiden-du skriver så bra!! Jag läste om er lägenhet o inredning-jättesnyggt! Är själv i måla-om-möbler-tagen och undrar om du har någe tips på bra möbelfärg? Skulle vilja ha vit högblank-det är furu fr början (I hate furu..) slipade du mkt eller måla du bara? ha det så najs pöss Jeanette Sjöholm

2010-09-05 @ 23:40:47
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback