AAAh vilken härlig dag!!!





Vilken daaag vi hade igår? Oh my god, det var så underbart så det var inte klokt. KL 13 satt man på sturehof och åt smaskig lunch i form av halv toast skagen och en halv gratinerad hummer, till det fiiiiin skumpa från 1999. Inte fyyy skam alls ska ni veta!

Det var mäktig värme i storstaden igår. Svetten lackade på oss båda redan innan vi landa på centralen. Taxi därifrån till sturehof för att sätta sig på en sval restaurang. Alexandra var på bjudhumör igår och såg till att Nina fick sig en rejäl omgång av lyx!!! Det är inte varje dag mina vänner, fy fan så lyxigt det kändes. :)

Sen var det dax att shoppa, löshår i stora lass från Taj Mahal (världens bästa löshårsbutik by the way). Därefter letades det efter safirblåa pärlor till hennes vita bukett, kan informera er om att det inte finns att få tag på i hela stockholm så ska du leta efter det kan du lägga ner. Det inhandlades även lite smink, jag ska ju sminka henne och göra håruppsättningen. Känns jättekul!!

Vi avslutade dagen med en vin och sprite ("dagens") på Nordic Light innan vi utpumpade satte oss på tåget hem. Jag somna direkt..... :)

Jag provade oxå 2 klänningar till hennes bröllop! Kändes dock för mycket "aber" över det hela så det fick vänta. Hittade en halvlång plisserad sak som var så sjuuuukt snygg, helt i dom färgerna jag letar efter, dock så kändes den trång på nåt sätt. Trång på ett bröllop får inte hända, man ska kunna äta gott, dricka gott utan o behöva hålla in magen så man svimmar. :)

NU ska jag sätta igång och göra frukost åt oss. Idag blir det småtärnade jordgubbar till turkisk youghurt, sen ska jag äta några finncrisp tror jag. Som sagt..... det är semster! :) För övrigt får vi se vad dagen bjuder på, kanske stranden, men då husbandet börjar se ut som en flådd gris på kroppen kanske vi borde vila från det;)

Puss ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback