UPPDATERING LÖRDAG!

* MATCHEN: Vi vaaaannnnn vår match, mer om det imorgon! Kanske att jag kan bjuda på en intervju som gjordes med mig! :)

* GJORT IDAG: Fikat hos våra vänner Micke och Åsa, supernajs och inte alls bra för min bantning men GOTT VAR DET!! Blider kommer imorgon!

* SKULLE GJORT IKVÄLL: Planen var bio (AVATAR) eller hem till Kattis & Beine för spelkväll med pizza, Milo ville annorlunda. Han somna för natten kl 4 i eftermiddags, halv 7 fick vi äntligen upp honom. Slö, grinig och JÄTTEFÖRBANNAD. Vart vaken tills nu, nu väntar välling och nattning nr 2.

* GÖR JUST NU: Har druckit ur mina gamla glöggslattar, ätit salta pinnar till middag, slötittar på LOVE FOOL eller vad den heter. Ska nu kasta mig tillbaka i soffan och bara vara, dra på mig en varm filt, be husbandet pilla på mina fötter och förhoppningsvis somna tryggt när han sitter och zappar på TV:n.



Nåt helt annat: Idag när det är så iskallt ute drömmer jag mig faktiskt bort till den här varma sommaren och den här dagen då jag var gravid. Här är vi på semester i High Chaparral, jag är svettigare än Thord och håller på o kryper ur mitt skinn. Just nu känns det som en ok känsla att ha, då var det inte det!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon!

Ska du inte ta och vakna nu så jag får nått skoj att läsa om ;-)

Lite tråkigt på jobbet förstår du... så så- skynda på nu- se till att träna klart på Wii brädan och fram med datorn hehe

På återseende!

kram

m&m

2010-01-11 @ 07:39:47
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback