TRÄNING DENNA DAG

Träning denna dag:

Nintendo Wii Fit

* ROCKRING
* BOXNING
* JOGGING
* STEP UP

Golvet med hantlar

* BICEPS 3x10 reps
* TRICEPS 3x10 reps
* AXLAR 3x10 reps
* BRÖST 3x10 reps
* MAGE 90 st vanliga situps, 60 benlyft


Jag hade vilodag igår, ingen träning eller promenad what so ever. SKÖNT. Men idag riktigt sög det i kroppen när jag vakna så det var bara kasta sig upp på Wii brädan öch köra järnet. Husbandet har oxå kommit igång, han körde en 30 minuters joggingtur innan han åkte till jobbet, så jäkla duktig!!!

Jag har tränat i drygt 2 veckor ordentligt nu, känns jätteskönt och jag känner att jag blivit lite fastare. Inte hänt mer än 3 kg på vågen fortfarande men så länge jag märker skillnad för övrigt är jag tvärnöjd!


Kommentarer
Postat av: Cian

Du är duktig du..Jag MÅSTE fan också komma igång



har bara lite beach2010-ångest



Pöss söt..

2010-01-19 @ 10:35:02
Postat av: Lillis

Det verkar som om den där prylen är riktigt bra. Har själv funderat ett tag om det är värt att köpa en, men när jag läser om din träning på brädan så blir jag övertygad om att jag verkligen SKA KÖPA en. Tror du att det är något som du kommer fortsätta med??

KRam

2010-01-19 @ 12:51:12
Postat av: Mattias

Vi har ju även köpt EA Sports More Workouts som verkar vara lite mer jobbigt konditions/förbränningsmässigt än Wii Fit får jag för mig. Bara tjejen som har kört det än men att kombinera de båda spelen är nog bra. Du är duktig som kör på så hårt!

2010-01-19 @ 13:05:20
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: Nina

Cian: Det ÄÄÄÄR skitjobbigt att komma igång, men när man väl kommer igång är det som en drog! SKITBRA!!!



Lillis: KÖP KÖP KÖP... skitbra grejer serru! ;)



Mattias: Ahaaa.... finns det mer?!?! Nu måste jag undersöka saken. Det som är grejen är att ju "duktigare" man är desto mer tid får man på varje konditionspryl. Som att jogga i en halvtimme... MEn det där lät intressant, måste undersökas! :) TACK!

2010-01-19 @ 13:51:40
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Elin

Tre kilo på två veckor är ju jättebra! Fortsätt i den takten så blir du lugnt snyggast på stranden i sommar. Här är det snarare tre kilo upp på två veckor... Jag får väl ta mitt när den lilla är ute.

Kramar

2010-01-19 @ 20:12:02
URL: http://pitbullpaddansmamma.blogg.se/
Postat av: pezze

hmmm vill oxå ha den där WII spelet men måste vinna kosingar först ;)

o snygg header du har fixat... verkar passa dig bättre nu!! :)

Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-21 @ 21:59:22
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback