Tattoos




Sååå jäkla sugen nu! Ja att tatuera mig alltså... jag och min tatuerare (husbandets lillebror) får inte ihop det alls med tider och dagar så den tatueringen som är tänkt förskjuts hela tiden framåt. Har surfat runt och tittat på lite tatueringar.... GAAAH, en del har verkligen fått till det snyggt på kroppen. Jag älskar ju tatueringar och är beredd att pryda min kropp med en hel del fler skapelser. Nåt som är rätt coolt med att bli äldre är just att sånt här liksom uppdagas för en. När man blir äldre är man inte längre rädd för vad andra ska tycka utan man gör som man tycker blir snyggast själv. Man hittar en stil som passar en själv... de e coolt.

Självklart måste man kanske tänka på att man är 3 barnsförälder och att jag kanske inte är typen som tatuerar hela kroppen. Nej, det är jag inte... men jag tycker tatueringar är vackert, snyggt och sexigt. Jag trivs med mina egna och jag älskar husbandets alla tatueringar. Dom är en stor orsak till varför vi överhuvudtaget började träffas så tatueringar överlag är en fin och betydande symbol för oss.

Glid in på www.designontattoos.com och kika så får ni se riktigt fina bilder tagna på personer som är tatuerade. Jag själv letar vidare efter vackra skapelser att hämta inspiration ifrån.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback