Snart dax att åka!

Ja men se gomorron mina små PUPPOR!!

Här sitter jag med en stinkande brun utan sol på kroppen och tänkte jag skulle stänka in ett morgoninlägg. Ska säga att den här brun utan solen inte luktar ens i närheten så illa som de brukar göra i vanliga fall. Tipsar om Åhléns eget märke. Det är verkligen KANON men rusa till Åhléns om ni ska ha det, det tar nämligen ALLTID slut!

Jaha... alla kläder ligger i sin ordning och ska bara bli nerpackade i den stora väskan. Spriten är inhandlad, det blev en ABSOLUT vodka som jag ska göra lite smaskiga drinkar på, det blev lite bärs, det blev lite cubes (alkodrinkar på flaska) och så ska jag nog inhandla en MINTTU (blandas med varm o´boy) och lite bubbel för firandets skull. Sen är jag nog belamrad från topp till tå! Kameran ligger på laddning och den kommer att få jobba hårt under helgen. Vi har en laptop med oss så jag kommer oxå att få in ett och annat blogginlägg från vår redsa. Sen kan jag ju alltid mobilblogga lite... Jag har någorlunda koll på tiden och tror att jag kommer vara redo när bilen står utanför dörren. Det var väl ett fint väder vi hade igår, ett tag igår kände jag att det nog blir omöjligt att åka om det skulle ha fortsatt, men det avstannade ju som tur var! Vi skottade 5 ggr på 3 timmar igår....!!!!

Vet ni vad som hände inatt??

Milo var som ett ljus igår, jag har aldrig varit med om en snällare unge. Först var han hos Kattis medan jag var på intervjun. Kattis var chockad över vilken snäll unge vi har. Sen var vi på stan och gjorde massa ärenden och han satt bara tyst och tittade i sin vagn. Febern han hade tidigare har inte kommit tillbaka men igår började jag ana oråd. Han brukar kunna vara lugn innan han blir sjuk nämligen.

Väl inatt efter sin 12 välling bara grät han, vi löft över honom i vår säng ifall det nu bara var en mardröm. UÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!!! Jordens kastspya, i håret på kudden och överallt. Kände på honom och han var febrig. ÅH NEJ, magsjukan tänke jag. Kul o åka nu?!?!?! MEN, han fick panodilsuppar och blev avtvättad. Vi la honom bredvid och efter en halvtimme fick han en ny flaska välling då han verkade hungrig. Han somna som en stock och sover fortfarande!! Inget mer sånt... Det är tänderna som bökar, jag är helt övertygad och 12 vällingen blev 2 flaskor då husbandet tyckte att han verkade hungrig fortfarande. Jag tror att det blev lite mycket helt enkelt eftersom han är helt normal nu. Tänderna bökar och jag hoppas dom kommer upp ordentligt snart!!

Ok hörrni, nu ska jag bränna på lite frukost. Göra mig i ordning och krama massor på min familj. Det känns tungt att åka men samtigt jättekul, det är en blandad bisarr känsla det ska ni veta.


2 av mina kompisar som ska med till sälen, Maria och Sussi


Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad skönt att det inte verkar vara magsjuka..

Ha det så jättebra i Sälen nu,

parta like there´s no tomorrow!

2010-01-28 @ 07:24:09
URL: http://tknutsson.blogspot.com
Postat av: Garbo

Ni ska verkligen se till att ha roligt nu brudar!

Men kör försiktigt både upp o hem.



P&K

2010-01-28 @ 08:59:57
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback