Rise and shine!

Ojoj, här får man lite bastning när man inte kastat in sitt måndagsinlägg än. Helt riktigt m&m, jag har stått på Wii brädan och kört mitt dagliga träningspass. Idag blev det kondition i form av jogging, boxning, hulahula och stepup. Jag är helt svettig och har precis ätit havregrynsgröt med rivet äpple, kanel och mjölk. MUMMA!!

Vad säger ni om att jag varit vaken sen 02.45. Inte illa pinkat va? Det var STÖRT omöjligt att somna om. Milobebis vakna halv sex, hämta upp honom. Vi lajja en stund, han åt väling, bajsa och kissa sen var han trött igen efter 2 timmar. Han somnade om och jag skulle göra detsamma... MY AAAASSS!! Helt omöjligt. Vet inte om det beror på att jag har mens, jag är ju redan muppig från start när det kommer till sömnen men alltid lite värre när hon är här, menshäxan! :(

Ska hoppa in i duschen nu och göra mig lite FRESH. Idag ska jag kolla film, fika med Sandra och hennes lilla Agnes, välkomna stora pojkarna som kommer hem till mamma idag och slutligen lägga mig när Milo gör det!

Återkommer med bilder från helgen!

Puss på er och hoppas ni får en fin vecka nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tackar för texten- jag har helt plötsligt blivit HELT BEROENDE av din blogg- så det klart man väntar på nästa inlägg haha.



Om jag vore du skulle jag vara helt knäckt av så lite sömn- så mitt tip är : GÅ OCH SOV!!!!



Vad blir det för film idag?

Sköt om dig!

Kram

m&m

2010-01-11 @ 10:09:14
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback