Nya skor!

Fick en fråga om var jag köpt mina nya skor! Fick hem dom i fredags och dom är så jäkla snygga!!! Det är såna där riktiga "fuck me" boots. :) Dom är snorhöga och husbandet som gillar att jag är kort var nästan chockad över hur lång jag såg ut i dom här skorna. Han gillar oftast inte det... konstig snubbe det där! :) Gillar inte killar långa tjejer?

I alla fall så hade jag dom på mig i fredags kväll och styltade väl till en början innan jag blev van. När jag blev lite varm i kläderna gick det finfint, dom är dessutom jättesköna. Jag hade inte ett UNS ont i fötterna när vi kom hem.

Köpta på nelly!






Kommentarer
Postat av: Renekajsa

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-02-11 @ 12:33:32
URL: http://renekajsa.blogfuture.com
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback