När badrummet sprängs!

Ok, dom är iväg. Elliot var på sitt rasande morgonhumör och väldigt trött, han sa "jäkla f**tskola" så då fick vi börja med en diskussion om det här språket som ibland poppar upp i deras munnar. Jag blir lika förfasad varje gång jag hör små människor säga fula ord, men det gjorde jag oxå som liten människa, SOM FAAAN, och det var säkerligen för att jag inte fick. Man får säga FAN om man blir riktigt arg nångång när man är 11 år.... men inte f**tskola tycker jag.

Thedde är morgonpigg så han hoppa in i duschen och lyssnade på vår badrumsradio. Ett underskattat lyx på morgonen... en vattentät radio som har ett relativt bra ljud.




Nu har en smärre bomb slagit ner i vårt badrum, det är tre människor av könet man som åkt till skolan respektive jobbet. Det letas strumpor eftersom dom just nu ligger i en COOP kasse och väntar på att bli ihopparade med en kompisstrumpa, det ska fixas frillor, parfymeras, sprayas, borstas tänder, rakas och borstas hår. Handfatet var rent i morse...men nu ser det ut såhär!




Milo sover fortfarande!!!!! Så jag sätter väl igång och plockar lite! Idag ska jag kolla film som jag inte hann igår!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback