Fenomenet GAGA



LADY GAGA

Ja... säga vad man vill om henne så är hon ju fantastiskt ombytlig. I hennes senaste video Bad Romance så byter hon utseende totalt. Flera gånger om... Jag har liksom ingen koll på vad hon har för ögonfärg ens, den är oxå ombytlig verkar det som.

Jag tycker i alla fall att hon är stencool, hon är jätteung men verkar stå rätt stadigt på jorden redan. Hon verkar dessutom skita rätt hårt i vad alla andra tycker. Det är coolt. Framförallt när man är så ung som hon. Igår laddade jag hem hennes låt paparazzi i min telefon, jag älskar den låter. Det blir inte direkt sämre av att Alexander Skarsgård är med i den videon. Om ni inte redan sett det så kolla vettja....

Hennes svenska där i början ska ni lyssna riktigt noga på, den har Elliot skrattat sig sjuk av! :)






Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Hon är grym!

2010-01-04 @ 19:49:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jaa, peppning är bra - och precis vad jag behöver, då vi får stötta varandra! :-)

2010-01-04 @ 20:18:14
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Mattias

Jag får ingen koll på om jag som kille ska tycka att hon är läcker eller inte. Dessutom går det ju ständiga transarykten som kan ha en liten puff i en motsatt riktning angående det beslutet :)



Hon gör rätt skön musik alla fall

2010-01-05 @ 11:38:38
URL: http://jack71.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback