Återblick på första halvan av 2009

NYÅRSAFTON firades med Åsa och Micke som oxå hade en liten Meja. det blev en cocacola tillställning med lite trötta föräldrar. Trevligt och alldeles lagom för mig och husbandet som gick på knäna av trötthet!







JANUARI:

* Första leendena från vår Milobebis kom. Den riktiga typen man kunde framkalla!
* Vi började smått att promenera jag och husbandet.
* Jag gjorde min stjärntatuering som jag ÄLSKAR!
* Jag slutade att amma helt och hållet, det gick inte att mätta Milo med min bröstmjölk. Jag ammade var 20:e minut vilket höll på att göra mig galen!





FEBRUARI:

* Vi började besöka öppna förskolan regelbundet - Milo älskade det!
* Jag och husbandet var på vår första fest efter att Milo fötts. Monicas 40 årsfest, jättekul hade vi!
* Jag var och besökte mitt jobb och Milo var vaken för första gången!






MARS:

* Shlagerfebern vet inga gränser! La voix vinner till min totala chock!
* Vi har återbesök med profylaxgruppen, det visar sig att det av 7 par har fötts endast 1 flicka! Det gick bra för alla... skönt!
* Vi firar pappa och är ute på restaurang besök och har jättetrevligt.





APRIL:

* Jag delger min tandläkarrädsla och lyckas laga min tand helt utan bedövning
* Vi fortsätter att promenera än mer jag och husbandet!
* Jag provar brillor och vill ha er hjälp! Det blev inga alls... jag beställde piloterna men det såg förjävligt ut!
* Jag testar att förlänga mina ögonfransar, häftigt och kul att prova!
* Vi bor på hotell med Milo för första gången, är på cup i Örebro!




MAJ:

* Vi köper en GRACO vagn till Milo, den är suverän... vi stortrivs fortfarande med den!
* Jag börjar köra LCHF diet. Det fungerar utmärkt och jag hittar ett sätt att gå ner några kilo till sommaren.
* Jag testar bruna linser igen, körde det en del i början på 2000 talet och ville testa igen men trivdes inte lika bra med det.
* Husbandet hamnade under 100 kilos strecket under maj månad! JIPPPIIIII!!!
* Vi solade för första gången för året.
* Vår datahörna blev till.



JUNI:

* Elliot går med i karnevalståget, han är där med sin ridklubb. Det här fotot på honom cyklade jag sm en tok för att kunna ta.. när jag väl är framme och nästan rammat en tant så vänder ungen bort huvudet! :/
* Midsommarafton blir en regning historia. Dock så skiner det upp till kvällen och vi får en jättefin kväll!
* Ungarna har skolavslutning.
* Milo döps på sveriges nationaldag.
* Det är hamnfest i byn och vi får festa loss en kväll.





Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Jättefint! Vill se mer! vill se mer!

2010-01-04 @ 14:56:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa jag vill oxå ha ett sånt här album- det är så himla fint!!!!

Du är bäst!!!



m&m

2010-01-04 @ 17:16:54
Postat av: Nina

Agnieszka: Hihi... ja den andra halvan av året är under bearbetning! :)



TACK m&m :)

2010-01-04 @ 18:51:15
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Carolina

Underbar första halva av 2009 - kul att få ta del av :-) kram

2010-01-04 @ 20:09:04
URL: http://carolina1979.se
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback