Alkotips?!?!

Godmorgon Tisdag!

Det börjar närma sig både onsdag och torsdag som båda är stora dagar för mig. Imorgon har jag anställningsintervju och på torsdag åker jag bort en weekend till sälen med mina tjejer. Det är mycket på en gång att smälta ska ni veta. :)

Jag är fortfarande förkyld som en gammal raggarbil men jag ger fortfarande inte upp hoppet om en någorlunda frisk sälen resa, man kan ju för tusan bara inte ha en sån jäkla otur att man är sjuk ordentligt på ett år och då blir det just den helgen man ska åka?? Va? Va? Va? :)

Idag ska jag i alla fall försöka göra lite mer ärenden. Jag ska leta efter nå schyssta pilotsolglajjer för en billig peng, jag ska oxå köpa lite hårfärg och sen ska jag se om jag kanske kan hitta nån cool top och nå billiga jeans på stan. Huuu... bolaget behöver få sig ett besök oxå.

JAG BEHÖVER ER HJÄLP.... framförallt viktig hjälp!!! ;)

Nån som har ett bra tips på vad man kan dricka när det är fest i stort sett 3 kvällar i rad? Känner att jag inte längre besitter nå alkoholproffs-skills varför jag tror jag behöver hjälp!
Jag älskar öl men blir så mätt i magen och det funkar att dricka en kväll, sen då? Rödtjut känns inte som nåt gott att hälla i sig när man är lite bakis. Då känns det som nåt fräscht skulle passa bättre. Men eftersom jag är en bärsbrud i grund o botten så har jag såååå dåååålig fantasi?! Har ni nå bra tips???


Sprit....här vare SPRIT....




Kommentarer
Postat av: Anonym

samma sak tre kvällar i rad?

hua ... låter hemskt haha

Men- ska det vara samma får det inte vara för sött- då blir det äckligt.

GT är ju bra- men gin i tre dahar vet e fan.

Kankse du ska köpa lite absolut och några olika drink mixar.

Schweppes brukar ha många goda- gillar en som heter Red berry fusion- sen kan du ta en lime och en valfri :-)

Mixa och drick ( med gott omdömme)

Lycka till!



kram

m&m

2010-01-26 @ 10:09:01
Postat av: Nina

NEEEEJ... behöver absolut inte vara samma tre kvällar i rad. Det tror jag är fysiskt omöjligt utan att spy! :)

2010-01-26 @ 10:12:48
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bacardi Razz m sprite åsså finns det ju såååå många goda sorters cider!!!

2010-01-26 @ 11:07:49
Postat av: Nina

Men jag är lite allergisk mot cider, alltså så pass att jag tycker att det är lite för sliskäckligt. Sen blir jag bara full i magen av det! Bacardi Razz har jag nog aldrig testat...måste googla! :)

2010-01-26 @ 11:45:47
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Camilla

Min favorit är sprit(vanlig ren sprit vilken sort som helst) flädersaft och schweppes russian. Frisk och superdog. Blanda efter tycke och smak, beroende på hur söt man vill ha.



Ha så kul i sälen.

2010-01-26 @ 11:56:33
URL: http://husbysjutolfts.blogspot.com/
Postat av: Camilla

superdog..haha supergod såklart..;-)

2010-01-26 @ 11:57:44
URL: http://husbysjutolfts.blogspot.com/
Postat av: Nina

Camilla: Hmm... ja jag drack ju sprit förr. Då var en av favoriterna vanlig sprit och schweppes russian till...aldrig testat flädersaft. Det låter välans gott, hmm.... detta tål att kluras på! TACK!



För övrigt så har jag hittat Bacardi Razz på google. Jag har sett flaskan och jag har nog druckit det oxå men bara glömt det ;) Det låter väldigt gott det oxå! Jag känner att det lutar åt att det blir en drinkhistoria av det hela. :)

2010-01-26 @ 12:23:03
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Johanna Viksell (fd Pilkka)

Åh jag är en riktig sucker för Malibu och apelsinjuice, så fräscht och så gott. Prova jag lovar att du kommer att gilla det :)

2010-01-26 @ 13:45:01
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Jennie

Som Johanna säger är det riktigt gott, men det gör ju så ont att kräkas apelsin juice! ;-)

2010-01-26 @ 22:14:35
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback