Davids TATTOO´S

Godmorgon vänner! Hoppas ni sovit gott, jag har solvit relativt gott förutom dessa nattliga uppvak som vi fortfarande håller på med. Nästa hopp om att sova hela nätterna har vi vid dagisstart. Där hoppas vi att Milo blir så trött och färdig av dagis så han bara inte orkar vakna mer på nätterna. Men men, hoppet är inte så starkt utan vi lever såhär nu. :)

Ojoj, hörrni, världsahändelser på Aftonbladet idag. David Beckham har outat sin nya tatuering. Sin 17:e tatuering i raden. Detta har snappats upp av världspressen och så har David blivit fotad från alla vinklar. Vi snackar nyheter mina vänner. Intet sagt att dom är väldigt snygga hans tatueringar.... väldigt snygga.





http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6415992.ab


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan! Har en lite fråga till dig gällande tatueringar. Hur är de egentligen med tatueringar man tex hittar på nätet och så. Får man göra en likadan eller finns de någon sorts patent på tatueringar? Har nämnligen hittat en som jag tycker väldigt mkt om och har skissat ner den för fri hand med vissa ändringar. En lite konstig fråga kanske men den fick mig fundersam :P



Tack på förhand!

2010-01-13 @ 22:32:32
Postat av: Nina

Hej Anna!



Ingen har patent på någon tatuering. Har man valt att ta en bild på den som sedan någon lagt ut på nätet så får man så att säga skylla sig själv.



Sen är frågan hur pass unik man själv vill vara, vill man vara unik så väljer ju många att rita sina tatueringar helt själv, men allt som oftast så gör man som du. Man ritar helt enkelt av en och gör lite justeringar, många utav mina är såna tatueringar.



Det är bara att plåta av som sagt... hoppas den blir fin!

2010-01-14 @ 07:26:51
URL: http://niiinis.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback