BARR i BH:n

Idag tänkte jag att jag skulle hinna med att städa en del, det är ju som det är med det när man har en bebis som vill ha ALL uppmärksamhet och som dessutom är rädd för dammsugaren.

Men med lite list och med lite tålamod ska vi nog kunna ordna det oxå. Som ni vet så plockade jag ut det mesta av julen igår. Det innebär barr. BARR i hela jäkla huset skulle jag vilja säga, och igår när jag tog av mig BH:n så hade jag fullt med barr i högra kupan. FULLT... har jag tappat känslen eller låg dom bara så bra där i och hur i helskotta hamnade dom där?! Man undrar ju litegrand. Barr är inget skönt att ha på kroppen i vanlig fall och barr är inget som brukar hamna i BH:n om man typ inte har dykt ner i granen. Aja, nu ska här städas!

Gran före




Gran efter




Golvet




Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Haha.... det finns några anledningar till att vi har plastgran....!



kramis

2010-01-08 @ 09:47:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja, det vore kanon. Men husbndet vägrar.... sen tycker jag att det doftar så gott med gran inomhus. Dock är det skit att ta hand om det när den ska ut sen... suck!

2010-01-08 @ 14:41:25
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: pezze

hahah.. så gick det för mig oxå förrgår då jag skulle slänga ut granen... jösses vad barr...

du kan se en lite bild inne på mitt blogg om du vill :)

Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback