Nu är det synd om Milo!

GOMÖRA GOMÖRA på er!!

Usch vad vår bebis är ledsen... vi börjar faktiskt tro att det är nåt annat! Vi har ringt till 1177 sjukvårdsrådgivningen här på morgonen och hon tyckte vi skulle ringa vår husläkare! Han är sig inte alls lik och är det tänderna så kan man ju undra vad det är för jäkla mastodont tänder som är på väg? MY GOD!!! Han är så himla himla gnällig hela tiden och gråter lite då och då. Hon på sjukvårdsrådgivningen sa att jag skulle trycka på hans öron, själva flärpen utanför öroningången medan hon lyssnade. Jag har gjort det tidigare men tycker att han alltid reagerar när man trycker där. Nu hörde hon att han blev ledsen och tyckte vi skulle kolla öronen. 

Ja, så då får man ju inte LIIIIIITE dåligt samvete över att man gått och ojjat sig över hans tänder och att han i själva verket haft ont i öronen (om han nu har det??). MEN hur ska man kunna veta, dom pratar ju inte än.... kan känna att det kommer bli en jäkla lättnad när han börjar prata!!

"Mamma, jag är hungrig!"

"Mamma, jag är törstig!"

"Mamma jag har ont i magen!"

"Mamma jag är trött!"

"Mamma lek med mig!"

Gud så skönt när man verkligen får veta vad dom vill!

Nu får vi se om vi får en tid snabbt, hoppas det!!! Stackar Milobebis!!!




Kommentarer
Postat av: Cian

Å andra sidan..ÄR det hörntänderna så går smärtan lätt upp och gör ont även när man drar i öronsnibbarna...Simon fick också tokmycket tänder på en gång och var verkligen skitdålig..Jag tänkte också öron då han var ett öronbarn men det var tänderna



Men det skadar ju inte att gå till bvc och få det svart på vitt att det inte är örninflammation



Sen det här snacket om att barn inte får feber av att få tänder..Skitsnack! Dom blir risiga som fan..



Pöss gumman

2010-02-04 @ 07:54:11
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Nina

Ja... det är ju kindtänderna oxå, inte hörntänderna...känns som kindtänder har typ 4 piggar som ska upp samtidigt på varje tand. Sååå himla synd om honom. Han har fått feber för varje tand han fått så den som säger att det inte stämmer....FUCK OFF! ;) Puss

2010-02-04 @ 08:17:57
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: Cian

Det var ju kindtänderna jag menade juh ;)



2010-02-04 @ 08:36:27
URL: http://cianmillan.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Lillskrutten... så liten och hjälplös. Tänk att inte kunna få fram var man har ont någonstan, vad hemskt egetligen.



Hoppas ni får komma till husläkarn fort idag och att prinsen får något som gör honom frisk på en gång!

Krya på dig Kram till Milo!<3



Ta det lugnt till dig och Tony, han kommer snart bli bra ska ni se! <3

2010-02-04 @ 11:16:06
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Carin

lillen då.... Tydliga tecken brukar va att barnen tar sig för de ställen de har ont på. Ser du att han för handen ofta mot örat? Gäller säkerligen inte alla, men bra tips.. Ciao!

2010-02-04 @ 14:56:12
URL: http://kryddalivet.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback