Kände inte för vin. När maten väl

5ef4edbad402212854bdf5b4191614fc.png

Kände inte för vin. När maten väl var klar kände jag för ett stort glas cola light med massa is. Självklart i de gigantiska vinglasen från IKEA! Varför kan viss dryck vara godare i vissa glas? Min cola är mycket godare i det här stora vinglaset än ett vanligt stort glas? Mjölk är inte gott i ett för stort glas och öl är bäst i ett mellanstort ordentligt ölglas. Sk ja att bero på öl. HAHAHA... där fick jag till det. Fan så torftig man är...


Kommentarer
Postat av: m&m

Jag håller med du- när man får vi i vanligt tråkigt dricksglas känns det inte som vin- utan som blask

:-)

Rätt glas till rätt dryck är mycket viktigt- viktigare än vad folk ibland tror ;-)



Hade besök av husbandet idag- han är för go han- en riktig teddybjörn :-)



Trevlig helg!

Kram

Marie

2010-02-20 @ 13:51:30
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback