HEJA PAULINE!!!

Vi måste snacka lite schlager....

.... igår tittade vi, vi tittade även förra helgen. Ja då när det stora diskussionerna gick kring Jenny Silver´s gigantiska dildohandske!

Den här helgen fick vi dock inte se någon dildohandske. Denna helg fick vi se lite kroppsstrumpor med viga ben som visar underlivet med en tunn strumpbyxa över, vi fick se ett +70 gäng köra en glad Orsavisa, vi fick se Andreas Jonsson köra en av sina låtar som, om jag ska vara riktigt kritisk, låter exakt likadana allihop, vi fick se vattenfall på scenen och slutligen fick vi se Pauline likt lady gaga sjunga sig in i mitt 60-talshjärta!!!

Den gillade jag.... en blandning av Amy Winehouse och skönt motown sound!!! I LOVE IT!!!

Hejja Pauline när du kommer till 2:a chansen!!!

bild från aftonbladet.se




Kommentarer
Postat av: A

Visst var Pauline bäst!!!

Kalle Moraeus och Orsa spelemän var ju...eh..glada...

Hade hellre sett Hanna än dem i andra chansen.

2010-02-14 @ 15:04:38
URL: http://minsoffa.blogg.se/
Postat av: Garbo

Pauline har jag haft ögona på ett tag nu,visst e hon guld! :)

Gillar hennes röst,tyckte till o med om låten.

Hejja Pauline!



Kram

2010-02-15 @ 08:30:39
Postat av: m&m

Jag tycker lördagens mogång var helt ok- blandat men ingen var riktigt dålig.

Jag gillade och Pauline-lite Amy Winehouse över henne, sista bruttan var rätt cool- Anderas J tråkig men inte dålig- jag är rätt nöjd.



Fast utan att ha hört alla så tror jag att Darin vinner allt iallafall :-)'

Vi får se!

Kram och grattis till viktminskningen.

Marie

2010-02-15 @ 17:22:46
Postat av: m&m

såg nu att du redan komenterat likheten med Amy...sorry :-)

2010-02-15 @ 17:24:11
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback