BÖS i HALSEN!

Jag har mobilbloggat på dagen men det har inte kommit in ser jag.

Vi fick tid 10.45 och träffa en läkare på vår husläkarmottagning. Han var snabb, snabb som blixten och kikade igenom Milos öron och hals, det tog typ 1,5 minut hela kalaset. Tydligen så var halsen full av vita beläggningar vilket är ett tydligt tecken på halsfluss. Så vår bebis har HALSFLUSS som är ett utav det vidrigaste man kan ha!!! Det är så synd om honom så det är inte klokt...

Nu har han påbörjat sin kåvepenin kur och så hoppas vi att det snart vänder. Idag när han fyller 14 månader och allt.... Vilket jäkla skit va? 4 tänder på G samtidigt som man har en nätt liten halsfluss?! FYY FAAAARAO!!
 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lilleplutt, va jag tycker synd om honom.

Minns när jag själv haft halsfluss, det är ju bland det allra värsta, gör så ont och man blir helt knäpp på smärtan.



Inte konstigt att han är gnällig... stackarn!

Men nu kan det bara bli bättre!:-)



Krya på dig sötnos<3

2010-02-04 @ 17:23:10
URL: http://nennesblogg.webblogg.se/
Postat av: Nina

TACK Alexandra!♥



Ja, så tänker jag oxå, gud när jag hade det sist, jag höll på att bli knäpp så ont det gjorde! :(



Kraaaaaaaaaaam

2010-02-04 @ 18:31:31
URL: http://niiinis.blogg.se/
Postat av: ulrica

Åh fy faaaan, rent ut sagt :(.. lilla pluttkillen... jag hade halsfluss bara för ett par månader sen och jag måste säga... att om han bara gnällt lite och varit småledsen så är han en hjälte!! JAG grinade massor, det gör ju så j-a ont så man blir galen!



Kraam på er alla

2010-02-04 @ 22:13:40
URL: http://ulrica.org
Postat av: m&m

Stackars liten...jag hoppas han snart blir pigg snart! Puss på honom!

Kram

Marie

2010-02-04 @ 22:41:57
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback