Värmeljusen tända denna torsdagkväll. Nuså...

img_0286 (MMS)

Värmeljusen tända denna torsdagkväll. Nuså har jag ätit mitt första mål riktig mat. Vi har typ 15 grader i lyan, tydligen något som frusit i huset som gör att en stor del av våra element inte fungerar! Vi har raggisar och mössor på oss. Till råga på allt fick jag hämta Thedde från skolan som nu i sin tur ligger magsjuk! Det känns GRYMT detta! Vårt hem är en bakteriehärd utan dess like. Här bjuds det på kaffe med magsjuka eller varför inte en kopp the med diskbråck?! Man kan oxå få en smörgås med ögoninflammation, vilket jag tror att Milo har tendenser till. Nåväl, jag hoppas vi alla mår bättre till julafton är här!


Kommentarer
Postat av: Johanna Viksell

Näe stackare vilken otur ni har!!! Nu får det allt vara nog ett tag...krya på er kram

2010-12-02 @ 19:17:28
URL: http://fruviksell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att höra du e på benen igen Nina!

Nu får resten av family krya på sig oxå.

Klart ni blir friska till julafton!



KryaKramar från Garbo

2010-12-03 @ 07:29:51
Kommentera inlägget här:

Jag blir glad av era kommentarer:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback